SWAT
Jadowita Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, szansa trafienia krytycznego bronią +3 %
Wymagania: POZIOM: 9, ZWINNOŚĆ: 13
Cena sprzedaży: 70 pkt. rozwoju
Ozdobna Kominiarka
Hełm
Obrona: -1
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -2, obrona -2
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 2, WYGLĄD: 10
Cena sprzedaży: 50 pkt. rozwoju
Dobra Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: Trafienie +6
Wymagania: -
Cena sprzedaży: 50 pkt. rozwoju
Łom
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 20 - 35
Cechy: Trafienie -6, szansa trafienia krytycznego +9 %
Wymagania: POZIOM: 13
Cena sprzedaży: 80 pkt. rozwoju
Zębata Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 11 - 14
Cechy: Trafienie +4, obrażenia broni +8
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4
Cena sprzedaży: 50 pkt. rozwoju
Zębaty Nóż
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 13 - 14
Cechy: Trafienie +5, obrażenia broni +8
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4
Cena sprzedaży: 55 pkt. rozwoju
Offline