Jadowita Pałka Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: Trafienie +4, szansa trafienia krytycznego bronią +3 % Wymagania: POZIOM: 9, ZWINNOŚĆ: 13 Cena sprzedaży: 70 pkt. rozwoju
Ozdobna Kominiarka Hełm Obrona: -1 Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -2, obrona -2 Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 2, WYGLĄD: 10 Cena sprzedaży: 50 pkt. rozwoju
Dobra Pałka Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 9 Cechy: Trafienie +6 Wymagania: - Cena sprzedaży: 50 pkt. rozwoju
Łom Broń biała dwuręczna Obrażenia: 20 - 35 Cechy: Trafienie -6, szansa trafienia krytycznego +9 % Wymagania: POZIOM: 13 Cena sprzedaży: 80 pkt. rozwoju
Zębata Pałka Broń biała jednoręczna Obrażenia: 11 - 14 Cechy: Trafienie +4, obrażenia broni +8 Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4 Cena sprzedaży: 50 pkt. rozwoju
Zębaty Nóż Broń biała jednoręczna Obrażenia: 13 - 14 Cechy: Trafienie +5, obrażenia broni +8 Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4 Cena sprzedaży: 55 pkt. rozwoju
|